پاورپوینت (اسلاید) شغل برنامه نویسی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان شغل برنامه نویسی ، در 29 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:
مقدمه

برنامه نویسی یکی از شغل های پردرآمد در جهان است.آمارهایی که از درآمد برنامه نویسان در سطح جهان نشر می شود بیانگر این موضوع است.شغلی که در ظاهر بسیار آسان است اما اگر وارد آن شوید متوجه سختی ها و فشارهای ذهنی شدید آن می شوید.اما در این ایران این قضیه بسیار متفاوت است.برنامه نویسان نسبت به همکاران خارجی خود درآمدی بسیار پایینتر دارند و حتی گاهی اوقات آن را به عنوان یک شغل کاذب به حساب می آورند.

اما در این بین هم برنامه نویسان بسیار قوی هستند که با ایجاد یک ایده خوب به درآمدهایی میلیونی رسیده اند.در این چند سال اخیر هم شرکت های ایرانی بهای نسبتا زیادی به برنامه نویسان داده اند که آگهی های زیاد استخدام برنامه نویس با شرایط خوب گواه این قضیه است.اما با این حال هنوز هم مشکلات و موانع زیادی بر سر راه برنامه نویسان ایرانی است.
برنامه نویسان رایانه دستورالعملهائی باجزئیات کامل نوشته و آزمایش وپشتیبانی میکنند. به این دستورالعملها که رایانه برای کار کردن باید از آنها پیروی کند ، برنامه گفته میشود. کار دیگر آنها طراحی و آزمایش کردن ساختارهای منطقی برای حل کردن مسائل توسط رایانه میباشد. بسیاری از نوآوریها در زمینه برنامه نویسی مانند فن آوریهای پیشرفته محاسبه وزبانها و ابزارهای پیچیده برنامه نویسی به برنامه نویسان نقشی جدید داده و بسیاری از کارهای برنامه نویسی دنیای امروز را بوجود آورده اند. عنوان و توصیف کار آنها بسته به نوع سازمانی که درآن کار میکنند متفاوت میباشد. بنابراین ، برنامه نویس رایانه به کسی اطلاق میشود که کار اصلی وی برنامه نویسی است ، اگرچه تفاوتها درمسؤولیتها و سوابق تحصیلی بسیار گسترده است.


فهرست بخشی از مطالب:
مقدمه
برنامه نویسی
حوزه فعالیت
برنامه نویسان برنامه های اجرائی
برنامه نویسان سیستم
وظایف
زبان برنامه نویسی
مهارت ها
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 11085 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:2,936 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل