مديريت ارتباط با مشتری با استفاده از اينترنت و خريد و فروش اينترنتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
مديريت رابطه ی مشتری با استفاده ازاينترنت وخريد وفروش اينترنتی برای مشترﻯ محصول  سرويس و اطلاعات لازم را فراهم می كند بطوريكه شما واقعا" نيازهای مشتريتان را درك می كنيد و از آنها آگاه می شويد. زمانيكه مشتری با محل كار موقتی شما ارتباط برقرار میكند كه اين ارتباط می تواند بازديد از مغازه يا محل كارتان باشد يا اينكه شخصا" تماس بگيرند  در هر صورت به شما اين فرصت را می دهد تا سؤالاتشان را بشنويد وبر اساس نوع رابطه به آن ها راه حل نيز پيشنهاد كنيد. اگر مشتری در ارتباط با محصول شما دچار سوء تفاهم شده بود يا نسبت به فروش شما اعتراض داشته باشد شما بلافاصله می توانيد آن مسئله را رفع و رجوع كنيد. زمانيكه مردم كسب و كار آنلاين شما را در وب سايت مشاهده می كنند شما حتی متوجه نمی شويد كه آنها حضور دارند. شما حتی فرصت اين را نخواهيد داشت كه از آنها سؤال بپرسيد يا پاسخگوی سؤالاتشان باشيد. بنابراين  بسيار حياتی ومهم است كه شما سؤالات ونقطه نظرات آنها را پيش بينی كنيد و اطلاعات لازم را فراهم كنيد بطوريكه هضم و درك پيشنهاد شما برای آنها آسان و راحت باشد. مديريت رابطه مشتری (CRM) راهی برای كسب بالاترين يا ماكسيمم بها از سرمايه گذاری كسب وكار اينترنتی است.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 14288 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: rar.zip

تعداد صفحات: 6000

حجم فایل:1,573 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فهرست مطالب:
    مقدمه
    مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
    مشتریان وفادار
    جذب مشتریان جدید
    شما در مورد مشتری هايتان چه می دانيد ؟



  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل pdf