بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق جامع با موضوع بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب فایل word و در حجم 84 صفحه.

بخشی از متن:
با اینکه تحقیقات زیادی در خصوص دلایل عدم موفقیت سازمانها در اجرای برنامه ها و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفته است اما تحقیقات اندکی در خصوص عوامل استراتژیک و موثر در فرایند پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز انجام پذیرفته که بطور کلی میتوان نتایج اکثر تحقیقات در اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری را در استراتژی، تکنولوژی ، ساختار و فرهنگ سازمانی خلاصه نمود. مساله مهمی که در فرایند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگر پس از گذشت زمان نسبتا معقولی سازمان با شکست روبرو گردید باید هر چه سریعتر راهبرد های دیگری را اتخاذ نمود و اگر یک راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری سود آوری سازمان را بهبود بخشد مسلم است که سازمان در مسیر درست و موفقیت آمیزی قرار دارد. 
بنابر این هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز ارنباط با مشتری بوده است .









دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17195 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: rar.zip

تعداد صفحات: 84

حجم فایل:1,108 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    نتایج فرضیه های تحقیق:
    فرضیه اول: ارتباط مثبت و معنی داری بین فرهنگ سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان وجود دارد.
    فرضیه دوم:ارتباط مثبت و معنی داری بین تسهیلات رهبری و تعهد عاطفی کارکنان وجود دارد.
    فرضیه سوم: ارتباط مثبت و معنی داری بین فرآیندهای سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان وجود دارد.
    فرضیه چهارم: ارتباط مثبت و معنی داری بین تکنولوژی و تعهد عاطفی کارکنان وجود دارد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word و قابل ویرایش